GEON Dakar GNS 300
З появою гарячого Ендуро від осінніх буднів не залишилося й сліду!
GEON Dakar GNX 250/300 – по праву іменується флагманською моделлю, здатною зробити революцію в аматорському ендуро. Ми ж поговоримо про його «молодшого» брата, а саме про GEON Dakar GNS 300. За своїм функціоналом він мало в чому поступиться більш відомому мотоциклу, зате приємно здивує доступною вартістю.
Володарі цього повнорозмірного крос-ендуро напевно оцінять його зменшену масу, а також великі колеса (21/18). Порадує він і своїми довгохідними підвісками, і досить високою посадкою. З однаковим успіхом він подолає звивисту лісову стежку, піщану дюну, а також крутий гірський підйом.
Ключовим агрегатом нового GNS вважається, звичайно ж, двигун CBS300. Виданий ним крутячий момент можна назвати по-справжньому «ломовим»! Балансувальний вал порадує своєю ефективністю, а також відсутністю звичних вібрацій.
Мотор вміщує цілих 300 кубів. А харчуватися він від карбюратора з плоскою дросельною заслінкою (Nibbi Racing PWK34). Завдяки рідинному охолодженню його робочий ресурс істотно збільшиться. Відзначити варто наявність електро-стартеру разом з кік-стартером.
Хоча модель і належить до категорії «повнорозмірних» моделей, від старшої версії його відрізняють зменшені габарити. При цьому з роллю бюджетного тренувального снаряда він впорається на всі 100%. До речі, ціни його витратників виявляться цілком помірними (не як у «японців»).
До роботи механічної КПП з її 5-ма сходами жодних претензій точно не виникне. Про сторонні звуки, як і про помилкові «нейтралів» можна назавжди забути. Завдяки якості фірмового ланцюга AFAM 520 крутячий буде переданий на зірку з розмірів 49 зубів.
Не інакше, як «мегабомбою» можна назвати і резонатор. З ним двигун придбав ще більшу продуктивність. Використання сучасних матеріалів зробило глушник не тільки легким, а й більш міцним.
Встановлені на мотоциклі амортизатори отримали від виробника всі необхідні регулювання. Верхні успішно спрацьовують на відбій, а нижні – допоможу стисненню.
Матеріалом для посиленого керма, а також колісного ободу став алюміній 7-ї серії. Завдяки застосуванню армованих магістралей вдалося поліпшити і ефективність дискових гальм.
Сидушку завбачливо обшили антиковзним матеріалом.
Фару вирішено було обладнати високомічною світлодіодною лампою. Замість штатної світлотехніки можна закріпити номерний щиток. Цифровий спідометр радує погляд своєю компактністю, а також повною вологозахищеністю.
Не обтяжує мотоцикл і своєю масою – всього 118 кг. Навантаження, що не перевищує 160, він щастить на собі досить бадьоро.
Двигун/Трансмисія
Тип двигуна 1 цил., SOHC, 4-клап. баланс.вал
Охолодження Рідинне, кулер
Робочий об’єм (см3) 299
Максе. потужність (к. с при об/хв) 26/8500
Макс.крутн.момент (Нм/при об/хв) 23/7500
Ступінь стиснення 11,1: 1
Паливна система карбюратор Nibbi Racing 34
Система запалювання CDI
Система пуску Електро/кік-стартер
КПП 5-ступенечата, механічна
Шасі
Рама стальна трубчаста
Передня підвіска телескопічна вилка перевернутого типу, 47 мм з набіром регулювань, хід 265мм;
Задня підвіска алюм. маятник, система ричажної прогресії, моноамортизатор з набіром регулювань, хід 110мм;
Гальма, передній/задній диск 240 мм, 2-поршневий суппорт/диск 240 мм, 1-поршневий суппорт
Шині, передня/задня 80/ 100-21 // 100/90-18
Загальні дані
ДхШхВ (мм) 2100x800x1270 мм
Колесна база (мм) 1440 мм
Высота за сидінням (мм) 940 мм
Дорожній просвіт (мм) 320 мм
Сухий вага (кг) 116 кг
Емкість паливного баку (л) 6,5 л
Максимальна швидкість (км/г), 110
Базову комплектацію забезпечили масою приємних опцій:
- Алюмінієвим захистом мотора;
- Захистом переднього/заднього гальмівного диска;
- Світлотехнікою на потужних світлодіодах;
- Алюмінієвою лапкою заднього гальма;
- Маятником (алюмінієвим) з прогресією;
- Подушкою для керма;
- Армованим (алюмінієвим) захистом рук;
- Буксаторами коліс;
- Номерним пластиком (для заміни фари);
- Дзеркалами заднього виду;
- Олія Motul – 1л;
- Друга зірка на 47 зубів.
Потенційному покупцеві разом з мотоциклом пропонується і комплект світлотехніки, і необхідна документація.